torsdag den 30. maj 2013

2013 Maj Goodiebox

En tidlig lille sommerpakke er kommet ind af døren. Nemlig den nyeste Goodiebox.

Mange blevet skuffet over April-versionen, men kan allerede nu se, at mange har ændret mening med at droppe deres abonnement.
Jeg er ikke en af dem der er en hystade efter EN dårlig box, og straks smider en fanfare af skældsord og trusler om at melde mig ud. Der er forskel på fisk, og nogle ting kan man bruge og andre ikke.
Jeg har altid haft lidt at bruge fra hver boks, og ofte det meste der er der i.
Denne boks er ingen undtagelse.

Skal siges at den Kohl eyeliner jeg fik fra April boxen er en af de bedste eyelinere jeg nogensinde har haft. Den smitter MEGET lidt af, er ekstremt let at påføre, og ligger en flot tæt farve hele vejen.

Her er hvad denne box indeholdte:

 En flot sommergul kasse

 Alt indholdet. Titlen for denne box hedder "Sommerdrømme".

 Fullsize: Piz buin tan & protect tan acceleration oil spray spf 15, værdi 145 kr (En olieret solcreme, som skulle give en lækker glossy effekt  samtidig med at den beskytter mod solens stråler).
Prøve: Wella Professional extra volume mousse, fullsize værdi 165 kr (3 ud af 4 i hold, skulle have en dejlig duft).

Fullsize: Nivea stress protect deo roll on, værdi 34,95 kr
Prøve: Wella professionals brilliance color treatment, fullsize værdi 169 kr

Fullsize: Depend neglelak, fullsize værdi 24,95 ( i en grålig farve)
Fullsize: Oriflame kohl eyeliner nude, værdi 98 kr (Hvis den ligger så flot som den anden kohl eyeliner fra sidste box, så er jeg solgt!)

Prøve: Yves saint laurent touche éclat foundation spf 19, fullsize koster 350 kr
Prøve: Yves saint laurent forever light creator sérum, fullsize koster 590 kr

En fullsize værdi af 303 kr, betalt 119 kr. En stor forbedring af den sidste box, som man faktisk kunne købe billigere selv hvis man tog ned i en forretning.

Glæder mig til at prøve nogle af tingene af, og hvadfor nogle der ryger i den næste giveaway er en overraskelse ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...