torsdag den 25. juli 2013

2013 Juli MyBeautyBox

Tid til endnu en "Mybeautybox".
Denne gang med det færreste antal indhold indtil nu, (ud over makeuppaletten første gang) men også noget med stor værdi.

Her er hvad der var i pakken denne gang:

- Fullsize, Egyptian Magic Skin Cream, værdi 299kr
- Fullsize, Rimmel scandaleyes eye shadow stick, værdi 69,95
- Fullsize, Salonsystem nails to go french manicure set, værdi 169kr

 
Egyptian Magic Skin Cream. skulle være et all-around mirakelmiddel. Kan bruges til alt hvad du lige kan komme i tanke om.
fx:
- Fugtighedscreme til ansigt og krop
- Behandling af tørt og livløst hår, og god til spaltede spidser
- Strækmærker
- tørre og sprukne læber
- tørre neglebånd
- Tørre fødder eller albuer
- Rander under øjnene
- God mod eksem
- Lindrenede mod mygstik

Man skal dog passe på. Der florer falske varianter rundt derude på markedet, men det lader til at den jeg har fået er den rigtige. Det kan man både se på emballagen, udseendet af cremen, samt lugten af det.
Her er et link til hvordan du finder ud af om det er en ægte eller en kopi
Billedet her ovenover, er af en fake creme. (R) står til vestre for titlen og ikke efter.
I toppen står "Kamitians" og ikke "Egyptians"
Ellers er der link til lidt info HER

Skal nok vende tilbage om cremen virker eller ej :)

 
Rimmel scandaleyes eye shadow stick i farven 007 Gossip Green. Lige en farve jeg går og mangler, så glæder mig til at se om den er god :)

Salonsystem nails to go french manicure set. Før første gang har jeg rent faktisk lyst til at prøve kunstige negle. Disse er nemlig meget neutrale, og giver et meget sundt look. Håber på at vise jer hvor godt det kommer til at se ud :) Hvis jeg altså kan finde ud af det.

OG HUSK!!

Min giveaway "Though-my-eyes-box" nr 2 slutter om 1 uge!!
Hvor du kan vinde denne lækre box:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...