torsdag den 11. juli 2013

Græsk bondesuppe

I sidste uge arbejdede Thomas sent, så jeg valgte at lave denne ret til Silas og jeg.
Suppen er sund og fyldt med grøntsager, med lidt bacon i for at give det lidt kødsmag. Den er hurtig at tilberede, det meste af tiden bliver brugt på kogning hvor det passer sig selv i gryden. Så længe jeg bruger min nicer dicer, så er tingene hurtigt skået i flotte små stykker.
Jeg glemte dog alt om at komme citronsaft på til sidst, men det gør ikke noget, da suppen smagte udemærket uden.
Jeg synes suppen er ganske udemærket, men ikke noget at holde hænderne over hovedet for. Til gengæld spiste Silas i laaaang tid, som jeg spurgte om han var færdig, ville han have mere. Han endte faktisk med at spise mere end jeg gjorde. :)

Jeg vil give denne suppe 3 ud af 4 stjerner

Opskriften finder du HER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...