tirsdag den 16. juli 2013

Når man kommer hjem fra dagpleje

Er det skønt at slappe af i haven. 
Der kan man lege i sin sandkasse til man får sand under fødderne, så er det ikke sjovt længere, så vil man hellere i bad og lege indenfor.
Så laver mor og far aftensmad, den står på majskolber, sådan en har man ikke lige smagt før, men det er sjovt at spise dem, også selvom de er lidt varme.
Så er der sådan nogle sjove ting der er stukket igennem dem, mor og far griner mens jeg holder den op i vejret, men så synes de ikke længere det er så sjovt når jeg begyndet at vifte med den.

Senere går jeg i haven med far, der klipper far nogle træer, og så hjælpes vi lige ad med at smide det ned i skoven. Så man kan også lige gå en lang tur bagefter.
Ser vi lige Misty der fanger en mus, klumset er hun, men musen er åbenbart mere klumset.

Så vil mor have jeg skal i seng, så bliver jeg sur og løber ud til far. Vi læser en bog sammen inde i sengen, så kommer mor ind senere og siger godnat, og hun får et godnatkys.

Men det er lidt svært at falde i søvn, så jeg holder mig lige vågen lidt endnu mens jeg leger med min traktor. Selvom lyset er slukket man man jo godt larme lidt alligevel.

Hilsen Silas

 
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...