mandag den 15. juli 2013

Tomatsuppe med nudler og kødboller

Til dem der kan lide suppe, er her en rigtigt god en af slagsen.
Det tager kun 30 min at lave, og er dejligt sund og fyldt med grøntsager.
Indeholder gulerødder, løg, snackpeber og bladselleri. Så holdte vi os også til fuldkornspasta for at holde den sunde retning.
Manden er ikke så vild med kødboller, men det er jeg og Silas, så måtte manden jo bare sorterer dem fra :)

Vi var begge enige om, at dette var en pænt god suppe, og jeg spiste mig også godt mæt. Det fyldte godt når der var pasta i.

Til denne suppe brugte jeg også min Nicer Dicer, så kommer stykkerne til at være tilpas små, så de kan blendes uden der kommer klumper.

513 Kcal pr. kuvert

Jeg vil give denne ret 4 ud af 5 stjerner

Opskriften finder du HER

 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...