fredag den 20. december 2013

What's for dinner?

Da manden er til julefrokost i aften, så stod den på aftensmad til bare Silas og jeg.

Så jeg lavede kogte kartofler, medister, brun sovs og dampede grøntsager.
MUMS! 
Silas har haft et problem ved at spise sammen med os ved bordet, og især spise vores aftensmad. Men af en eller anden grund, så han er MEGET mere lydig når jeg er alene med ham.
Han sagde selv "Ikke Ipad når vi spiser!". Det er nemlig rigtigt ;)

Jeg serverede de forskellige ting i skåle, og så fik han ellers lov til at tage over på tallerkenen, og så skovlede han ellers ind :)
Især grøntsagerne og sovsen var væk, skålene var helt tomme da han var færdig med dem :)

Jeg fik kommentarer som både "Smager dejlig!" og "Smager godt!" og "Yummy!".

Det smagte også rigtigt godt :)

 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...