søndag den 9. februar 2014

Ny ordre fra Kitchen4kids

Så fik jeg lagt endnu en ordre fra denne fine side.

 Købte denne skønne bog, fyldt med gode inspirerende opskrifter. Har allerede sat mig fast på et par stykker af dem :)

Med bogen kom også en madpakke af mærket Sistema. Et godt kvalitetsmærke og miljøvenligt i det det er fri for bly og andre stoffer, og derfor også godt at opbevare mad til børn i.

Så mangler vi bare bassen bliver rask så han kan komme i børnehave, det er ca 1 uge siden nu han har været en hel dag i børnehave. :/

 
Købte også disse miniforme af silikone. Kan bruges til alt fra chokolader og konfekt til at bage i.

Disse kan bruge til at lave sjove æg og pandekager. Fik også en i julegave (har jeg vist på billeder af mine små pandekager). Men de var på tilbud til kun 19 kr, så tænkte jeg at de kunne være sjove at få også. De er godt nok nooooget større end regnet med, så de er for store til at lave noget til madpakken. Men derfor skal jeg nok få noget sjov med dem.

Jeg er en sucker for lykkeposer, og dette var hvad jeg fik med den denne gang. En kagespade, litermål og et piskeris. Piskeriset er nok den dyreste ting af dem alle, men nok også en jeg ikke kommer til at bruge. Synes ikke den er voldsomt handy heller. Men kagespaden og især litermålet skal nok blive flittig brugt. Stod lige og manglede et ekstra til alt det bagning jeg laver :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...