søndag den 16. februar 2014

Valentinesweekend uden barn

Valentine blev det i fredags, og sønnen blev hurtigt fløjet op til bedreforældrene, hvor han skulle passes til i dag.
Dog havde jeg været syg op til et par dage forinden, og havde fortsat feber on/off, så havde ikke set meget til Silas, ud over han hoppen i sengen og lidt Ipad-hygge inde i sengen ved mig. Så jeg savnede ham en del allerede da jeg gav ham et farvelknus.
Fik ham til at give mig et stort knus, og stort knus det fik jeg, det største nogensinde, med armene om halsen på mig, og et klem jeg ikke havde lyst til at give slip for igen.
Buhhuu!
Men afsted kom han, og jeg fik halet ind på meget af mit skolearbejde, som jeg var kommet bagud med i uges løb, Pga Silas' sygehjemmedage fra børnehaven.

Da manden kom hjem, kørte vi til Vejle hvor vi spiste aftensmad på Tortilla flats, en mexikansk restaurant jeg klart til anbefale til alle. Maden var hurtigt færdig og lækker. Og service var i top.
Så gik vi ellers en tur i gågaden, holdt i hånd og snakkede lidt :)

Efter at have shoppet lidt snolder i Fakta, kørte vi hjem, så kom der censur på, og så stod den på god film på fjernsynet. For at slutte aftenen af, fik manden lov til at spille lidt computere, hvor jeg også stenede lidt, og så gik vi i seng.. amen altså.. perfekt aften ;)

Dagen efter blev ikke mindre god, efter en morgen man kunne sove lææænge.. vågnede jeg kl 10, og fandt manden allerede oppe. Han havde været oppe siden kl 8, kunne slet ikke sove mere. Han nød bare at stå op uden nogen forpligtelser, og at bruge tiden på det han havde lyst til.
Omkring middag gik turen til Tyskland for at handle snolder ind, der mødtes jeg med en veninde jeg har fra min online mødregruppe. Efter 4 år at have kendt hende, er det første gang vi mødes.
Det var SUPER hyggeligt, og jeg fik mødt hendes mand og søn (på alder med Silas), samt hilst på hende veninde.
Håber på vi kan lave en legedate mellem hendes søn og Silas engang i fremtiden :)

Derefter gik turen tilbage, med stop i vejle igen, her spiste vi i Bilkas nye Carls. JR. restaurant. Thomas har længe ville prøve at spise derinde, da rygterne siger det er meget bedre end fx Mac D, og Burger King.
Det viste sig at være derhen af rigtigt.
Servicen var i top, stedet var meget rent, og så smagte maden rigtigt godt.
Der var gratis refills, og tilbehør til pomfritterne kostede heller ikke noget.

 Thomas skriver sin mening om betjening osv.

 Restauranten

 
 Og sådan en fætter til hvert bord! Ikke noget med at rende og hente når man får fedtede fingre! Thumbs up!

 Min burger: Famous Star® with Cheese

Thomas Angus burger: Western Bacon Six Dollar Thickburger

Man skulle lige vende sig til smagen af burgeren, det er ikke en smag man helt har smagt før. Men så var den også rigtigt god. Så den vil jeg også anbefale til jer alle derude ;)

Efter spisning, blev det handlet stort ind i Bilka til madplanen, og så var det ellers hjem og slappe af.

Nu kommer min søn hjem om en lille time, og jeg glæææææder mig til at kramme ham og se ham igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...