tirsdag den 18. februar 2014

Ny madkasse, nye muligheder

Silas havde jo fået en ny madkasse fra mærket Sistema. Det skulle være et meget godt mærke, og nu fik jeg så testet madkassen for første gang.

Den er smart opdelt med to rum, men jeg mangler stadig at finde logikken i den. For mig, skal madpakken se ud som på billedet nedenunder, altså når man åbner madkassen, så ser den sådan der ud. MEN, når man så samler den, så ender rugbrødet på hovedet, da det er toppen. Desuden er toppen pænt stor, så med mindre jeg fylder den godt ud, så flyver brødet rundt i madkassen. Så enten skal Silas have mere rugbrød med (er 2 hele rugbrød med hver dag), eller så skal jeg finde fidusen.

Jeg elsker at der er rumopdeling, det giver flere muligheder for at lege, og samtidig holde maden adskilt. Selvom jeg nu er stor fan af muffinformene :) Men det giver også muligheder for mere løse ting, eller rester fra aftensmad, uden det er i kontakt med det andet i madkassen.

Desuden er denne madkasse totalt gennemsigtigt, så ALLE kan se hvad der er i den før Silas åbner den. Så nu er det slut med at sløse med madpakkerne.. haha, som om jeg kan finde ud af det :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...