lørdag den 17. maj 2014

Sommerweekend

So kommer presommeren endeligt tilbage for fuldt blus.
Undskylder jeg ikke har opdateret så meget herinde på det sidste, men med min nye blog Elinorphotos, er det vigtigt for mig at jeg får skrabet rigtigt meget viden til mig. 
Jeg vil nemlig gerne kunne få en fremtid ud af fotografering. Derfor vil jeg bruge en del tid på at tage billeder, redigere dem, se video'er og læse om brugen af både Photoshop, samt optimere mit brug med kameraet så jeg kan tage professionelle billeder i fremtiden. 
Who knows, måske ender jeg med at tage billeder af lige netop dig en dag hvis du får brug for det ;)

At skulle balancere det, familielivet og at skrive ansøgninger nu da jeg er ledig igen, er det ikke meget tid til overs til så meget andet. Men vil forsøge at holde så meget gang i bloggen, at jeg i det mindste opdaterer et par gange i ugen.
Madplanen kommer stadig løbende, da det også er vores guideline vi bruger herhjemme. Derfor vil jeg forsøge også at komme up to date med de nye opskrifter. Har en del i kø allerede :)

Her er billeder fra i går og i dag, de bedste billeder kommer ind på min anden blog, så der kan i også hoppe ind og se resten når de kommer op engang i morgen aften.

Det går stille og roligt herhjemme. Havde en dreng der faldt i søvn ved aftensmadsbordet, men fik dog vækket ham hurtigt igen så han kunne spise færdigt. 
Der har også været godt gang i den i dag med cykling, motorcykling, vandplask, sandkasseleg og hygge.

 Hyggesjov på værelset i går

 I går var vi også på legeplads

 
 
 
 
 
 
 
 Det nye store badebassin, med rutsjebane!

 
 Blev testet godt inden der kom vand i


 
 Den tog pænt langt tid at puste op

 Den er fyldt med en masse sjovt legetøj og aktiviteter

 
 Der blev også gravet i sandkasse

 
Et forsøg på at redigere et billede af far og søn. Fik lidt hjælp til at fjerne baggrunden af en anden :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...