mandag den 12. maj 2014

Ny blog


Bare rolig, der sker ikke noget med denne blog. Bloggen her fortsætter som altid :)
Jeg har dog valgt at lave en blog, hvor jeg vil lægge mine billeder op som jeg føler kan udvikle mig som fotograf. Jeg har nemlig overvejet meget, om min fremtid skal ligge indenfor fotografens verden.

Derfor har jeg lavet en ny blog ved navn Elinorphotos, hvor jeg vil lægge redigerede og ikke redigerede billeder op, af en karakter som jeg føler er gode fotografbilleder.
Bloggen gør det muligt for mig at følge min egen udvikling, samt dele den med andre. Jeg er åben overfor ris/ros. Håber på at bloggen vil udvikle sig til et sted, hvor jeg i sammenarbejde med andre kan udvikle mig til at blive en god fotograf, som andre måske vil kontakte i fremtiden til at tage billeder for sig. :)

Men små skridt, af gangen :)

Regner med at kunne poste billeder et par gange i ugen. Det betyder også, at billederne på den nye blog ikke vil blive vist på denne blog, men bloggen her vil stadig køre normalt med dagligdagsting som altid :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...