tirsdag den 29. juli 2014

29 år

Er hvad jeg blev i dag. Et år tættere på de 30, så nu kan jeg mærke alderdommen nærme sig langsomt.. ca..

Dagen er gået stille og roligt. Haft veninde på besøg, hvor vi har hygget med god mad, masser af snak og en heftig vandkamp blev det også til, hvor vi alle blev godt våde.
Lena havde en stor kurv med til mig som gave, hun ved hvad jeg kan lide :)
Vejret var super godt (lidt for varmt for nogle) men jeg har også toppet vejret i år, hvor jeg blev nød til at fordele det gode vejr over over 2 uger for at det kunne indeholde alt min godhed! Hoho! Og mon ikke det fortsætter lidt endnu.

 Efter vandkrigen. Manden mener selv at han vandt, ved at blive mindst våd. Han havde en Super Soaker

 Jeg blev godt våd, især på den ene side. Jeg kæmpede med en spand.

 Silas blev godt gennemblødt. Han kæmpede bravt med en vandkande

 Lena tog også sin tur, hun kæmpede godt med en spand

 Vores kat Misty slæbte pludseligt en levende mus ind i huset. Så den måtte vi lige have ud igen


Vi fik fanget staklen og sluppet den ud i det fri

 Manden og Silas gav mig denne gave. Hvad det er?
Silas siger "Flyvemaskine!"
Manden siger "Reflektor"
Jeg gættede på "Softbox"
Lena gættede på "Strygebræt".
Ja.. hvad synes i det ligner?

 Fantasien var stor da de samlede denne. Dog kom der også lidt penge under bordet som gave :)

 Min lillesøster Lea gav mig nogle gaver dagen hun rejste hjem til Norge. En af dem var denne lille pynte-sparegris

 En humørfugl

Og en flot blomst

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...