lørdag den 2. august 2014

En tur på skadestuen og på camping (og video)

I dag var Silas' første tur på camping. Det var dog lige før vi ikke var kommet afsted, da vi aftenen før måtte en tur på skadestuen.
Aftenputningen gik lidt i vasken, da putteritualet som flyvemaskine i fars arme, endte med Silas hoved i en radiator og en dyb flænge i hans lille pande.
Blodet stod ud af ham, og jeg måtte holde mig i skindet for ikke at tude i takt med ham, især da han afviste at lade mig trøste ham, da han ikke ville have vi rørte ved ham, og endda slet ikke tørrede det blod væk der var godt i gang med at løbe ned i øjnene på ham. Et syn som jeg sjældent vil glemme, og som sidder godt fast på min nethinde desværre.
Han var dog super tapper på skadestuen, og fik renset det lidt, limet det sammen og sat "plaster" på. 
Det stak i mit moderhjerte, da Silas med bævrende underlæbe fortalte lægen, at han ikke ønskede at få plaster på. Som det var det der fyldte mest i hans hoved imens vi var der, til trods for den store flænge han lige havde fået, og skreget over hele vejen derind i bilen i kun underbukser og natble.

Mit stakkels pus :´(

Han var dog i højt humør efter vi kom hjem, og fik lov at hygge med Ipad i min seng, og endda få lov til at sove der natten over. Der vågnede jeg MANGE gange fordi han ikke kunne ligge stille, samt i frygt for om han stoppede med at trække vejret pga. hjernerystelse eller lign.. ja.. man tænker de værste ting som forælder...

Her til morgen var han dejlige Silas, og sagde selv at han slet ikke havde ondt.. meget underligt tænkte jeg.. hvis det var mig, havde jeg nok reddet mig en kæmpe hovedpine efter sådan en omgang.

Han var meget optaget af, at han glædede sig til at komme på camping og besøge faster Karina, så vi bedømte ham god nok til at kunne tage ham med trods omstændighederne.
Det viste sig at være noget vi ikke fortrød.

Silas hyggede sig rigtigt meget på legeplads, fik set en campingvogn inden i, leget med hans kusine (trods han hurtigt blev træt af alle hendes kram) :)
Derud over var det en kæmpe oplevelse på den store strand, hvor der var masser af dejligt vand og bølger, så man rigtigt kunne sparke til vandet.

Desværre måtte han ikke plaske så meget som planlagt pga. såret i panden, men han fik dog lov til at plaske lidt.

Her er lidt billeder :)





Og et par videoer 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...