fredag den 11. juli 2014

I sommerhus

Jeg har ikke været så aktiv herinde for tiden, mit hoved har været fuld af fotografering, planlægning, alt hvad der skal ske inden for den nærmeste fremtid. Har simpelhen haft svært ved at sætte mig ned og skrive noget, der ikke bare var kortfattet eller uden så meget indhold.
Jeg skal også lige vende mig til, at ikke alle billeder SKAL redigeres og fremstå fra deres bedste side.
Det er svært at vende sig til, når man skifter imellem sin personlige blog, og fotograf-bloggen, hvor billederne gerne må fremstå noget pænere.
Hvad jeg dog kan fortælle er, at jeg for et par uger tilbage var i sommerhus med manden, og vores vennepar (det var der jeg tog portrætbilleder af min veninde).
Vi fik Silas passet de dage hos bedsteforældrene, og de nød som altid at have ham.
Thomas og jeg ankom til sommerhuset om lørdagen, hvor vi samlede vores vennepar op, og kørte til Tyskland for at handle lidt ved grænsen. Derefter gik turen tilbage hvor vi hyggede og spillede spil, samt slappede den på terrassen. 
Vejret var SUPER godt hele weekenden, så det nød vi rigtigt.
Lørdag aften spise vi på Jensens, hvorefter vi gik ind og så en film i biografen.
Søndag brugte vi på at hygge i sommerhuset og spille fodboldgolf. Masser af spil, god mad (burger) som vi lavede i sommerhuset, og så blev der også drukket lidt *host* nogle drak meget *host*
Men så blev der mobbet lidt med dem der havde tømmermænd dagen efter.. og det var ikke mig.. ja, hvem var det lige det var kære Thomas? ;)

Alt i alt en super god weekend, hvor vi gik hver til sit mandag efter morgenmaden.

Her er lidt billeder fra weekenden.

 Knap kommet tilbage til huset før der bliver åbnet for den første rødvin

 og slappet den

 Lena og jeg hyggede os med vores Ipads, selvom mændende synes vi var lidt trælse når vi gjorde det :)

 Der blev spillet kongespil

 Det var Thomas og Lena ikke så gode til, hoho!


 Der blev spillet fodboldgolf.. første gang jeg prøver det.





 Ved ikke lige hvad Lena har gang i her...

 Eller her...

 Men væk flyver bolden :)

 Thomas giver den også slag

 Jeg tyrer den afsted som bare i fanden, og rammer ikke altid helt rigtigt

 Jesper har til gengæld fuld kontrol

 Score!


 Fandet denne lille markmus, muldvarpe, rotte-ting, den stak af efter at have stået model lidt for mig

 Fandt en busk og et træ der var ved at pare sig


 Sidste bane

 Så bliver der talt point sammen

 Skål for et godt spil!



 Sporty woman!

 Jesper vandt, jeg fik en andenplads, Thomas og Lena delte en sidsteplads

 Så var vi også klar til burger!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...