fredag den 18. juli 2014

Besøg fra Norge

Der har været meget stille på bloggen. Simpelthen fordi jeg har haft huset fuldt, og ingen overskud til hverken det ene eller det andet.
Min lillesøster fra Norge er kommet på besøg i denne uge. Og med hende hjemme, hvor der skal planlægges aktiviteter, og Silas som holde ferie fra børnehave, og farmand der er på arbejde, så har jeg hænderne godt fulde.
Hele dagen går med at holde dem i gang, rydde op da det hurtigt ligner et bombet lokum, samt sørge for at alle får noget at drikke og spise mindst 3 gange om dagen.
Det er et fuldtidsarbejde lige nu, og er pænt smadret efter sådan en dag, og har indtil videre gået død omkring kl 23 hvor jeg før kunne være fint frisk på den tid.
Men her er lidt om hvad vi har fået tiden til at gå med, det er hurtigt blevet til meget :)
I morgen står den på tur i zoologisk have, og derefter skal Lea op til mine brødre hvor hun også skal tilbringe en uge.

Der blev kigget film på netflix

Trukket i regntøjet trods det var lige stort nok :)

Plukket bær






Leget med modellervoks






 Bagt småkager




Naboens pige kom også på besøg, så var huset endnu mere fyldt

Badet i badebassin






Gået mange tur, her var vi på legeplads



Endnu en legeplads

Silas blev fascineret af en håndværker og hans værktøj :p






Skulle lige se hvad kameraet på min mobil kunne :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...