torsdag den 9. oktober 2014

The secret is out

Jeg har som sagt været fraværende on/off på bloggen de sidste par mrd. 
Det har ikke kun været pga kursus at det har været sådan.
Det ligger således, at min helbred ikke har været helt på toppen i nogle mrd.. der har været en masse ubehag, kvalme, opkast, sure opstød.. tidligere aftener i sengen hvor jeg har lagt ynkelig.
Ja.. hvad fejler jeg så? 
Jeg har simpelthen gravidititis.
Et stik voksende reje i min lille mavse. :)

Heldigvis har jeg haft det godt kvalmemæssigt de sidste par uger, men mit bækken starter meget tidligt denne gang, og det betyder mindre tid ved computeren, og mere tid på langs i sengen.

Måske jeg skal finde en metode hvorpå jeg kan opdatere min blog i sengen, det bliver nok også lettere når jeg er bundet med en bette en på armen i fremtiden ;)

Her er et par billeder af det lille vidunder som h*n så ud i går til nakkefold, sund og rask.
Baby kommer ud til os engang i senmidt april, så det glæder vi os meget til :)

 

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...