lørdag den 11. oktober 2014

En baby i huset

Det er hvad Silas øver sig på.
Jeg købte en dukke i genbrug til det formål, at den skulle skæres i stykker og bruges til en halloweenbluse. Men Silas faldt straks for den, og mente at det var hans baby.
Han faldt endda så meget for den, at han kom på en god grund hvorfor han altid skulle have den, og jeg ikke skulle have den tilbage igen.
Grunden var, at jeg havde en baby i maven, så kunne han beholde dukkebabyen, så havde vi begge en baby, så kunne de lege sammen. Kunne ikke stå for hans forklaring, så han har fået lov til at beholde den.
Det har også betydet, at den har været med på køretur i dag. Fået lov til at dele tæppe med Silas i bilen. Den har fået mad i form af pomfritter, is, lakrids.. you name it. Den har været syg, sovet meget. Den har fået en seng, og er blevet puttet mange gange. Har dog måtte vise Silas flere gange, at man ikke løfter baby i hovedet, men under armene. Men der skal vidst lidt mere træning til før den trænger ind.
Der bliver i hvert fald møflet så godt, at jeg af og til tager mig til maven og tænker "Oh dear". Dog er jeg ret sikker på, at han nok skal kunne kende forskel på en dukke og en rigtig baby når vi kommer dertil.

Køreturen gik til Outlet Factory i Herning. Silas manglede lidt vintertøj, og Thomas og jeg tog også chancen til at købe lidt til os selv. :)

 To børn på bagsædet der hygger :)

 Her var der lidt til Silas. Termosæt, regnsæt med foer og en sweatshirt

 En fleecejakke til mig

 Sko, trøje og underbukser til farmand

 Der blev leget godt med "baby" da vi kom hjem igen. (skal siges at det er en pige)

 Lidt voldsom leg. "Men baby synes det er sjovt", mener Silas.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...