torsdag den 26. februar 2015

Kælepot

Den her dreng vækkede jeg i morges :)

Han præsterede at vågne kl 4 i nat, gå på toilet selv, hvorefter han kom ind til mig og sagde "Mor, jeg vil se ipad nu".

Jeg kiggede på uret, grinede hysterisk og sagde "NO WAY!! Klokken er kun 4.. små børn sover kl 4".

Silas var ikke helt tilfreds med det svar kunne jeg se.

Jeg tilbød ham at sove i vores seng. Det skulle han ikke tænke nærmere over.
Han brugte dog stadig over 30 min. på at falde i søvn, men det gjorde han dog til sidst.

Er altid dejligt som han ligger der og sover som en sten kl 6 når uret ringer. Så er det min tur til at vække ham, og det blev han også. Med en kæmpe krammer, nusse nusse og prutten på kinden.. så kunne han lære at vække mig kl 4 :D

Denne dreng sover sødt, uvidende at hans mor om lidt angriber ham og vækker ham ;D ;D ;D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...