fredag den 17. juli 2015

Goodiebox Juni 2015

Jeg er begyndt med vilje at være en Goodiebox bagude i forholdt til hvordan de bliver leveret. Dette da jeg så kan nå at teste nogle af produkterne, og på den måde kunne anmelde dem her på bloggen. Er sikker på der nok er nogle derude der kunne tænkte sig at høre hvad jeg synes om produkterne. Det er dog ikke dem alle jeg tester eller når at teste. Dette da de ikke kan holde sig evigt efter åbning, og ellers kan det være jeg tænker at produktet ikke lige er mig, og derfor kommer det i en samlet giveawaybox, som allerede er ved at være godt fyldt. Så glæd jer til den kommer op ;)

Temaet for juni måneds box var Beach Babe, og ligger godt op til de dejlige sommermåneder.
Boxen indeholdte  5 produkter.

BENEFIT COSMETICS THEY’RE REAL! MASCARA
Værdi 210 kr (lille prøve)
Kan købes HER.
They’re Real! mascara er et perfekt alternativ til falske øjenvipper. 
They’re Real! mascara giver længde såvel som volumen. Smuldrer ikke selv efter en lang dag.

Et lille tip: Byg gerne op med flere lag og benyt tippen af børsten til de nederste øjenvipper.

Min bedømmelse: Jeg er meget skuffet over den. 
Den er svær at påføre med børsten (ved ikke om det er fordi det er en prøvestørrelse, men børsten virker ikke særligt letanvendelig). Derudover klumper den rigtigt meget og den er meget svær at få af igen, selv med den bedste make up fjerner. 
Så den vil jeg desværre ikke anbefale til nogen.

THE BODY SHOP INSTABLUR
Værdi 185 kr for 25 ml
Kan købes HER.
 Instablur fra BodyShop fungerer som både make up og hudpleje og er vores bud på en filter-fri sommer. Og dette mirakel-middel har netop vundet kategorien som ’årets makeupprodukt - populær’ til Danish Beauty Awards, hvor dommerne lagde særlig vægt på denne særlige 2-in-1 egenskab. Instablur holder din hud mat, skjuler synlige porer og urenheder, sikre mere ensartet overflade og forlænger holdbarheden af din makeup

Min bedømmelse: Cremen er en meget tyk konsistens, og jeg brugte den i ansigtet, da det er der jeg har brug for mest pleje. Den tilfører ikke fugt, så jeg kommer den altid på efter jeg har renset min hud, og påfører derefter en fugtighedscreme ovenpå cremen.
Den efterlader huden mat og blød, om den ligefrem skjuler urenheder synes jeg ikke, men den ligger da et lille tyndt lag. Dog er det en meget lille pakning til prisen. 
Der var til ca 10 ganges brug, så synes måske den er lidt for dyr at skulle bruge i længden.

 MAYAWATER FACIAL MIST 
Værdi 250 kr for 150 ml
Kan købes HER.
MAYAWATER er det reneste thermalske kildevand fra Skogshornkilden i Norge puttet på spray. Kildevandet har et højt indhold af naturlige mineraler, som er gode for huden – og MAYAWATER er den eneste thermalske mist i verden, som kombinerer dette med et økologisk indhold af antioxidanter.
MAYAWATER er 100% naturligt og kommer i fire forskellige typer og kan bruges uanset hudtype. 

Anvendelse: Brug den efter rens, inden serum/creme/makeup og i løbet af dagen som et hurtigt fugt boost. Du kan faktisk bruge den op til 20 gange dagligt. 
Den er også virkelig god til at tage det lidt støvede look man kan få efter at have påført mineral foundation.

ETRÊBELLE SUNSCREEN SPF 30
Værdi 99 kr for 75 ml, indeholdte prøve på 40 ml
Kan købes HER.
Etrêbelle Sunscreen SPF 30 giver både UVA- og UVB-beskyttelse. Grundet den lette konsistens gør Etrêbelle Sunscreen SPF 30 sig rigtig godt under make up – den er nem at smøre ud uden at fedte. Indholdet af Vitamin E og shea butter plejer din hud.

Min bedømmelse: Dette er en solcreme jeg kun vil teste på mig selv, og ikke mine børn. Der står nemlig INTET på pakningen hvad den indeholder. FYFY!
Går man dog ind på deres hjemmeside kan man se det, og sikke en liste.
Der er nok  prøven til en enkelt voksen (hvis man smører sig efter anbefalingerne, så det er også et pænt dyrt produkt).


GOLD TATTOOS 
Værdi 50 kr
Med disse smukke tattoos har man mulighed for at finde det indre barn fem og lege lidt. Mix og match med forskellige farver, styles og egne ”rigtige smykker”. Dit temperament styrer hvor mange du skal have på. Det er både smukt med en enkelt på en finger eller rundt om håndleddet, men også smukt med mange.

Alt i alt en box med værdi af ca. 512 kr

Boxene sendes til din hjemadresse en gang i måneden for kun 159kr, hvilket er inklusiv fragt.
Så vil du også gerne være medlem, så tjek det ud HER.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...