tirsdag den 1. december 2015

Et øje for et øje

Det er hårdt nogle gange ikke at have øjne i nakken, og når man som jeg, ikke får sovet om natten heller, så er der dømt til at ske ting og sager i løbet af dagen, når man er alene med en baby.. og en kat...

Det hele startede en tirsdag eftermiddag. 
Lucas var vågnet af en overraskende lang lur, og det var nu tid til noget eftermiddagsmad.
Jeg fik smurt en lækker leverpostejmad, og den stod nu på bordet, klar til babyen der lå og legede på gulvet. 
Lucas legede så godt, at jeg lige måtte filme ham.. før jeg vidste af det kunne jeg høre nogle underlige smaskelyde.
Det viste sig at vores kat havde bevæget sig op på bordet, og var nu begyndt at spise Lucas' mad.. Hele hændelsen kan i se i videoen herunder.

Men historien er ikke slut endnu.

Lucas besluttede sig nemlig for at tage hævn, så imens jeg smurte den nye mad, havde han bevæget sig over til Mistys mad. (Ja, Lucas er begyndt at møve sig frem.. og hurtigt endda).
Det næste jeg hørte, var noget der plaskede, og hvad så jeg... En driv våd Lucas halvt oppe i Mistys vandskål.

Der var vand overalt, og har ikke set Lucas så våd før (med mindre han var i bad).
Så jeg måtte smide alt jeg havde i hænderne, og nu stod den på alt tøjskift at bassen.

Nogle gange er det svært at nå og få noget gjort herhjemme.

Hilsen en mor på barsel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...