onsdag den 13. januar 2016

5 års tjek og sundhedsplejerske besøg

Både Silas og Lucas har haft deres sundheds tjek.
Silas i går og Lucas i dag.

Begge trives og vokser som de skal. :)

Silas havde skoldkopper i julen og nu har Lucas så overtaget dem. Begge har haft let feber, og vil tro at Lucas egentligt er den der er hårdest ramt mængde mæssigt, selvom Silas blev ramt ved øjet og fik herpesmedicin og alt muligt.

Efter en snak med sundhedsplejersken i dag, blev vi også enige om, at det er på tide at give Lucas en kold tyrker om natten mht til amning.
At han vågner 1 gang i timen skal stoppe nu, og han vil ikke lide overlast (selvom mit lille moderhjerte har svært ved at acceptere den frustration han vil skulle gå igennem).
Når skoldkopperne er væk går vi igang, og giver den fra torsdag, og håber da der er lys for enden at tunnelen når vi når natten til søndag.
Dvs. at det bliver farmand der står på hele natten. Lucas må ikke engang se mig om natten de dage :o

Crap, crap, crap. Håber på det bliver så "smertefrit" som muligt.

Lucas er blevet skrevet op til dagpleje fra 1 feb. og så er jeg så småt begyndt at kigge arbejde. Derfor er det yderst nødvendigt, at jeg snart kan begynde at få ordentligt søvn om natten.

Nå, ovenpå det "dystre", vil jeg lige vise en video som får alt det negative til at blegne.

Søskendekærlighed når det er bedst ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...