mandag den 10. september 2018

Når mor ikke er med på billeder.. eller er hun?

Det er oftest mig der tager billederne, og derfor er der masser af billeder af ungerne, eller Thomas med ungerne.
Men der er ikke så mange af mig med ungerne.. troede jeg.. men så huskede jeg lige, at manden havde sendt mig link til hans telefon i en mail, så jeg loggede på og kiggede om der var nogle billederne jeg skulle have hentet ned og have gemt.
Så ramte det mig, en masse billeder af mig med ungerne.

Det gav mig næsten tårer i øjnene, fordi det er bare skønne billeder.
Så husk det nu! Få tager nogle billederne, både mor og far med jeres børn, det er dem der betyder noget! Ikke bare for ungerne, men også for jer.

Og Thomas, fortsæt det gode arbejde <3

 Med ungerne i Legoland

 Et af manden og jeg

 På Sunset, Lækkert :D

 I Givskud

 En stor skør familie

 En del billeder, af mor der tager billeder :D

Billedet jeg fik ud af det :p
  
 Mor det tager billeder af ungerne i ToysRus

og i haven


Ja, man kan se jeg tager mange billeder, når selv billerne af mig, er mens jeg tager billeder 😂😂😂

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...