mandag den 17. september 2018

Weekend i billeder

Denne weekend havde Thomas arbejdsweekend igen.
Det betød, at jeg måtte finde noget at lave med ungerne fredag og lørdag.
Så der blev fundet perler, som Lucas ikke havde voldsomt meget tålmodighed til alligevel.


Så prøvede vi at bygge kuglebane på værelset, det var et større hit, og brugte vi en del tid på.

Derefter prøvede vi at se film i stuen. Men Lucas har lidt for meget krudt i røven, så de sidste to film, har ikke rigtigt fanget ham ordenligt.

Lørdag fik Silas øje på en hare ude i haven, så den skulle vi også straks have billeder af, og det nåede jeg også, før Lucas lukkede Misty ud (vores kat).. ja, så var den hare stukket af.

Så modtog jeg en besked om at jeg havde modtaget en pakke, YAY.
Så Silas blev hjemme, mens Lucas og jeg lige tog cykeltrailerne ned for at hente den.
Jeg er super glad for den fleece jeg købte til Lucas i Aldi, den er mega lækker til ham.

Da vi kom hjem, var ungerne spændte på hvad der var i pakken.
Jeg modtog jo min Gardenersbox nogle dage forinden, og da det var godt vejr denne weekend, så skulle vi dælme igang med at plante.
Så jeg havde købt minidrivhus, små potter samt tørvebrikker, så jeg slap for at slæbe 15kg pose jord med hjem.
Både Lucas og Silas hjalp med at sætte det op, men Silas mistede hurtigt interesse (det gør han altid), Lucas holdt dog ved det meste af vejen til han udbrød "Det er kedeligt det her plantenoget, nu gider jeg ikke se på det mere". Så smuttede han ellers ind og legede på værelset.
Så kunne jeg selv lege færdig :)


 Der er allerede små spirre i dag, glæder mig til at se hvor heldig jeg er.

Bagefter måtte jeg få ungerne ud af huset, de havde ALT for meget krudt i røven.
Så jeg besluttede mig for, at vi kunne plante to af frøene jeg havde modtaget ude med det samme.
Det er nemlig nogle, der er MEGET hårdførre og der skal plantes direkte ude, så tænker at de kan klare vinteren, og komme op til næste år.
Så der blev gravet og muget, og gravet og muget. 
To fine steder i bedet, så må vi se hvad der dukker på til foråret.


 Jeg elsker at få udnyttet weekenderne, og få hygget med ungerne.
Næste weekend er nemlig arbejdsweekend fra morgen til aften begge dage, så er det om at nyde dagene når man er sammen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...