fredag den 8. april 2011

Dårlig nat, god dag

Ja, jeg som overskriften siger havde jeg en ret dårlig nat. Silas sov fint til kl 23 som altid. Blev ammet og kom i egen seng igen. Men han vågnede allerede kl. 2, også kørte den derudad han vågnede kl 3,4,5,6,7,8,9. Klokken ni stod vi så op. Tro på jeg var smadret, jeg sad nærmest og faldt i søvn med ham i armene :/

Men, så sover herren jo lidt bedre om dagen når han ikke har sovet om natten. Skarnsknægt! Så der har han været helt dejlig som han skal være, og nu er farmand ved at gøre ham klar til seng igen for natten.

Men det er godt nok en MAND vi har fået ind i familien. Det er meningen der skal gå 3 timer mellem amninger, da Silas ellers kan få ondt i maven, da maven ikke får ro. Men om natten kan en sut IKKE komme på tale ifølge Silas. Han går HELT AMOK! Så endte med at give ham et  bryst.

Glad som han så var, så sagde han Sutte, sutte, sutte. Da herren var tilfreds slap han i et savlet "SMACK", drejede hovedet til siden og snorkede nu lystigt igennem. Så måtte "vågne" mor her pakke sig sammen og ligge sig til at sove. Typisk "I'm done, goodnight"- udtryk han havde i ansigtet. Tsk tsk, snak om at være fars dreng -.-

hmmpff... anywho

Nu vi jeg have mig en lækker toblerone, også skal Thomas og jeg se en film når bassen ligger i sengen.

- over and away

Klar til at blive puttet 

Silas nye natdragt, 25,- Det er til at overkomme :) 

 
*MUMS* Dig spiser jeg NU! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...