lørdag den 9. april 2011

Hvorfor havde vi ikke tænkt på det!? -.-

Ja.. den følelse sidder jeg med lige nu. Jeg havde altid misundet dem der bare kunne ligge deres børn ned og så sov de. Ikke noget med at vugge, eller stå ved deres side til de sover. Man ligger dem ned, de pludre lidt, og så ligger de sig til at sove af sig selv.

Jeg tænkte.. "det prøver vi sgu!", så det gjorde vi igår aftes. Jeg var inde to gange og give Silas sut i munden, et kys på kinden og et "godnat". Efter anden gang, sov han efter kort tid :)

Var på besøg hos Silas' morfar i dag. Der lagde vi ham ud i barnevogn da han virkede lidt træt. Jeg var ude ved ham EN gang og give ham sut og sige "godnat", så sov han! Altså.. COMEON!! Alle de aftner jeg har siddet med ham til han sov, og kæmpet med ham fordi han strittede imod!

Nu har jeg lige lagt ham ind, været inde ved ham 1 gang, nu ligger han derinde ud pludre lidt, så må vi se om jeg kan gentage succeen fra i går.
Skal så siges, at det godt kan være han i går sov fra 21-23 og igen fra 23-2, men så vågnede han så også hver time og halvanden igen. Indtil klokken blev 7 og kæresten tog over og tog ham ind i stuen. Så fik jeg lige 2½ time uden afbrydelser.. det er bare GULD værd :)

Men vi har som sagt besøgt Silas' morfar i dag, efter vi havde været på losseplads med en masse pap og flasker. Det var rigtigt hyggeligt. Der blev snakket meget kamera. Han er nemlig lige så interesseret i fotografering som os, og har samme kamera som os. Så det var rigtigt hyggeligt, og Silas hyggede sig som altid over at få masser af opmærksomhed :)

- over and away

P.S. Efter nu 10 min at jeg har skrevet dette indlæg, har vores lille pus lagt sig til at sove, efter at have pludret højt igennem*jubler*

Mor med Silas 

Far med Silas 

Morfar med Silas 


Dejlige pusling


Morfars mis Holger 

Mor læser godnathistorier for Silas 

1 kommentar:

  1. Det ser bare super hyggeligt ud med godnatlæsning. Det tror jeg også at jeg skal prøve med Tobias men er ikke sikker på at han kan holde sig vågen.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...