torsdag den 21. april 2011

En vaaarm dag! og sæbebobler 0.0

 Puha en varm dag det var i dag!
Første dag i farmands påskefri, og Silas lagde ud med en meget urolig nat. Heldigvis kunne jeg nu dele halvdelen af gangene med Thomas, det gav lidt ekstra søvn. :)

Omkring middag drog Silas og jeg afsted ned i byen til mit arbejde, var meningen jeg ville hilse på min nye chef, men hun har valgt at holde ferie, så må derned en anden dag igen, syntes altid jeg misser hende :/

Silas sov hele vejen derned, men efter at have været i Kiwi hvor jeg arbejder og over i Aldi bagefter for at snuse gode tilbud, vågnede Silas midt i Aldi og kiggede med rundt. Godt jeg havde taget noget legetøj med til ham.

Jeg fandt nogle gode nedsatte varer på tøj og billige blomsterfrø jeg skal have plantet i haven. Lige før de spirrede på vej hjem så varmt var der :(

Fandt også den FEDESTE sæbebobbelpistol. Thomas var self over den som det første da jeg kom hjem med den, og vi var straks ude og teste den. :p

På vej hjem tog jeg et smut igennem parken, og for at komme op til den store vej, skulle jeg op af en meget stejl bakke. Super klogt Mia, somom jeg ikke var smadret i forvejen. Tror lige jeg tabte mig 5 kg der, og Silas syntes self. det var skægt at se mor tonse afsted, imens han svejede i barnevognen efter hvert bumb der var i stien.

I weekenden regner vi med at købe os en grill og havemøbler, vi vil så gerne grille i weekenden nemlig, og nu er det gode vejr her hele påsken. Så skal vi have os en parasol, så kan Silas komme på et tæppe i skyggen ude i haven, også skal der leges med sæbebobler og han kan ligge i body eller bar nummer hvis han vil det :p
Det skal nok blive godt.

- Over and away


   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...