lørdag den 23. april 2011

Påskefrokost hos farmor og farfar

 Fredag gik turen op til Silas' farmor og farfar. De havde gjort det store påskebord klar med sild, æg og rejer, fiskefillet, tarteletter, leverpostej og meget mere. *MUMS DA* :)~~
Senere var der grillmad og is til dessert.
Silas fik smagt bananmos for første gang, han spiste UTROLIGT pænt, og spildte sårn set ingenting, og han spiste en halv banan og elskede det! Så vi skal vidst til at shoppe lidt banan imorgen, så kan mor spise den anden halvdel og selv blive lidt sundere :)

Silas fik også smagt remoulade og ketchup.. måske ikke lige hans ynglings smag, hehe.

Faster Karina og onkel Kenneth var der også, og faster og farmor var over Silas som altid og hyggede og legede med ham. Så meget, at vi blev nødt til at tage hjem før Silas ville falde i søvn. 
Han var til sidst overtræt men VILLE han bare ikke overgive sig. Den stakkel!

Det blev ikke bedre efter vi var kommet hjem igen.
Far endte med at tage Silas hele natten, minus spisetiderne hver 3 time.
Jeg havde fået meget ondt i min skulder pga en sene eller et eller andet havde sat sig fat, så det dunkede og gjorde herre nas.
Jeg kunne ikke løfte noget som sådan, og det dunkede så meget at jeg måtte tage smertestillende.
Det er så godt som væk idag, men kan mærke jeg stadig lige skal slappe af i nogle dage mht. til løft osv.

Men det var fint at far tog Silas, det er første gang på 2½-3 mrd at jeg har sovet op til 4 timer i streg..helt vildt.. og dejligt.. Så farmand fik lige en hel masse ros i dag :)

- Over and away 

Hygger med Faster 

Leger med Farmor og Farfar 



Mums, lækker bananmos! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...