torsdag den 5. maj 2011

Jeg har fået en award!

Syntes det er en kæmpe ære at få en award. Nu er jeg stadig nybegynder herinde, så syntes det er fantastisk at høre at andre mennesker nyder at følge med her.
Jeg har fået min award af  Lene med Bloggen Livest minder.
Når man får denne award skal man dele 7 ting om sig selv, og sende den videre til 10 andre.
Men må indrømme at jeg er ny herinde, og er faktisk kun 2 jeg følger med i so far :)

Men 7 ting om mig selv:

1) Jeg er en lille spirrevip på kun 1,59 m, det gør at alle omkring mig skyder mig til 10 år yngre end jeg er. Da jeg var 25 var der en kunde på mit arbejde der sagde til mig, at det nok stadig var min mor der lavede mad derhjemme. Og da jeg var 20 skulle jeg stadig vise ID for at komme ind på Crazy Daisy. Jeg vil vædde med at ID stadig er nødvendigt selvom jeg fylder 26 til sommer :/

2) Jeg er en person der har svært ved at afslutte hvad jeg har startet. Hvis jeg mister interessen og kommer fra det nogle uger eller mrd, må jeg starte forfra, da jeg har svært ved at komme tilbage til det med samme følelse som før eller bare ikke er tilfreds længere.

3) Jeg troede ikke man kunne elske noget så højt i verden før jeg fik Silas. Men det gør så også, at hver dag er en frygt for at miste ham. Jeg fantaserer stadig om, at vinduerne der knirker i vinden, er folk der bryder ind gennem vinduet for at sjæle ham :/

4) Jeg ELSKER chokolade.. I alle former og farver.. selvom mørk er bedst. Der går ikke en dag uden jeg indtager det. Enten i form af pålægschokolade, chokoladekage eller bare et lækkert stykke chokolade i plain form.

5)  Min kæreste og jeg runder næste gang at have været sammen i 9 år. Vi har været forlovet i over 1½ år, og at blive gift er ikke lige noget helt planlagt endnu. Selvom jeg meget gerne ville have smækket det sammen med barnedåb af Silas. Men farmand mente at han ville have bryllup som en vigtig ting for sig selv og det skulle være stort. Så det ser jeg frem til :)

6) Jeg EELSKER at tage billeder.. men dem der følger min blog ved nok allerede dette. Nogle gange kan jeg blive så opslugt af det, at jeg har svært ved at komme tilbage til den virkelige verden. Uanset hvor jeg kigger hen tænker jeg, " Det kan være et godt billede", og ser alt i perspektiv og tager stilling. I det hele taget, ser det på afstand i den skønhed det nu kan være. Ærgeligt at et super godt kamera skal være så stort at jeg ikke bare kan have det med i baglommen overalt.

7) Før i tiden vandt jeg en award for at skrive en historie. At skrive er en lige så stor passion som at tage billeder, og har ligeså svært ved at fatte jordforbindelsen når først jeg har sat mig igang med at skrive. Engang nåede jeg endda at tegne en manga på over 60 sider, men så endte jeg med at gå i stå, og fandt aldrig tilbage til den. Hvis man tog alle de stile og historier og lagde sammen som jeg har skrevet gennem livet, færdige eller ej, ville det nok kunne fylde mindst 6 tykke bøger. Nu får jeg lyst til at skrive igen :)

Men skulle give denne award videre, og læser som sagt kun på to blogs.

1) Det er tilbage til Lene med Livest minder, Som jeg har lært at kende gennem Minmave.dk
Elsker at følge hende og hendes lille pus.

2) Er Ditte med Varsel-barsel, hun er ski da for grineren, elsker hendes humor. Man ved ikke hvad hun kan finde på at skrive næste gang.

3+4 gives til min kæreste som følger mig i tykt og tynd gennem alle disse år

5+6 gives til min mor og far for at holde mig ud gennem alle disse år

7+8+9+10 gives til min søn, som aldrig kan erstattes og som jeg elsker overalt på jorden!

1 kommentar:

  1. narjjjj tak :) Det var dejligt at læse!!!!! Super god overraskelse!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...