tirsdag den 3. maj 2011

Torden og haglvejr

Det var lige hvad der skete her i Brande efter middag i dag.
Først blev det mørkere og mørkere, så begyndte det at smådryppe, så begyndte det at regne, og pludselig begyndte det at bulre.
Efter lidt tid begyndte det er glimte med torden og så pludselig stod ned med hagl. Et åbent skybrud med hagl. Først var de små, men så blev de større og større. Til sidst tænte jeg bare"fuck", ved godt det ikke kan måle sig med hagl som har været i andre lande, men jeg syntes godt nok de var store. :) Så jeg smed Silas i sofaen og skyndte mig at tage nogle billeder.
- Over and away



Silas som jeg efterlod ham i sofaen :D

Vi bedømmer endnu engang om dette er en ninjakat :/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...