fredag den 20. januar 2012

Ferie, ferie, ferie!!

Så blev det endelig min tur til at have ferie. Den første siden min barsel sluttede.
Det har også været nogle hårde 3½ mrd. Opstart af dagpleje, og at få det hele til at passe sammen i familielivet.
Men det er heldigvis lykkedes, og til dem der læste sidste indlæg, vil jeg opdaterer og sige, at Silas næsten så godt som sover igennem igen :)
Det var blot 2 dages nattehelvede. Nu er jeg kun inde ved ham ca 1 gang, og han vågner ca 3 gange hvor han pludrer lidt og falder i søvn igen.
Han er dog stadig i sit frustrerende humør. Åbenbart super glad i dagpleje, men så snart han kommer hjem, så er helvede løs, og det eneste der hjælper er mad eller komme i seng. Derfor weekender er så dejlige, så kan vi rent faktisk hygge med ham i dagtimerne også.

Vi var et smut i Herning i går. Jeg skulle liiiige ind og se den butik der hedder "stof og stil" derinde.
Mand... jeg var som et barn i en slikbutik, desværre nåede vi det kun 10 min før de lukkede, så måtte med tungen savlende ud af munden, og fingrene kriblende efter at pille og købe, nøjes med at gå efter det jeg havde planlagt. Det blev til en skråbåndsfolder samt liggeunderlags stof, eller frotté stof, som det også bliver kaldt. Så er jeg egentligt så godt som klar til at lave lækre hagesmække til Silas.

Men det bliver ikke i morgen.
I morgen kommer Farmor og Farfar ned og passer Silas, Thomas og jeg skal nemlig til Fredericia.
Der skal vi mødes med vores venne par Tante Lena og Jesper, hvor vi skal spise hjemme ved dem, samt en tur i biffen. Det skal nok blive vildt hyggeligt :)
Og på vej derover, skal vi lige indenom en privatperson som sælger ud af sit stof. Kan fylde en sort sæk for 200 kr, så nu skal jeg lige forbi og se om jeg kan samle mig lidt lækkert. Min ferie skal nemlig mest bruges på at øve mig på symaskine, så kan man ikke få for meget stof :D

Men her er lidt billeder af bassen lidt før sengetid her til aften.

 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...