torsdag den 3. maj 2012

Hvadfor en trykfod er det?

Den symaskine jeg har fået af min mor, var hendes gamle pfaff 947, og jeg har hele tiden syet med en nål og en trykfod.
Men det kan man ligesom ikke med alle stoffer, nu skal jeg til og i gang med at syge lidt stretch stof, og fandt en trykfod i skuffen som hører med til maskinen.
Men jeg kan ikke finde ud af hvad det er for en fod og hvad den bruges til. Er der nogle sykendere derude der kan fortælle mig hvad den fod er til?

Jeg har kun den fod og den "normale" fod, og til sådan en gammel maskine, bliver der da solgt trykfødder til den længere? vil gerne bliver god til at sy, men det bliver man vel ikke med mindre man har de midler der skal til for det. Så skal jeg ud og invistere i en ny maskine, eller ved i om man kan købe tilbehør til den maskine nogle steder?

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...