torsdag den 23. maj 2013

2013 Maj MyBeautyBox

Så blev det tid til endnu en beautybox.

Jeg er storbruger af de forskellige produkter jeg får fra mine boxe, og mascaraen jeg fik tilbage i marts mrd. Mybeautybox, er faktisk allerede godt brugt.
Det var en Dainty Doll Mascara & Eyeliner Duo, værdi 160 kr. Mascaraen har været super fin, men brugte kun eyelineren få gange. Den smittede ufatteligt meget af på øjenlågene, og havde ikke lige tid til at stå og stirre ud i luften i 20 min indtil det evt. havde tørret bare LIDT.

Så nu var det så heldigt, at jeg i denne mrds mybeautybox modtog en ny mascara som jeg glæææder mig til at prøve. 

Temaet i denne mrd. hedder "Fun and flirty beauty!"

Men her er en oversigt over indholdet:

 
Alle 4 produkter i denne mrd er fullsize!

 
Fullsize: Sally Hansen, nail art, værdi 89,95
Fullsize: Astor deluxe nailpolish, værdi 49,95

 
Fullsize: Sinfull colors lipgloss, værdi 49,95 (Den dufter/smager lidt grimt, men den ligger rigtigt flot på læberne og giver en dejligt farve der ikke er for stærk).
Fullsize: W7 Mascara, værdi 69,95 (Lad step 1 tørre lidt før man bruger step 2, ellers kan det komme til at klumpe for meget, Er en udemærket eyeliner men er ikke en af de bedste).

Samlet værdi af æsken er 260 kr for 129 kr. Det er meget pænt :)

Som sagt glæder jeg mig at prøve mascaraen, det er en two step mascara som skulle give bambi vipper. :p
Lipglossen er med farven Chick Copper, den farve glæder jeg mig til at prøve på, den er ikke for skrap i farverne, og kan derfor have den på i praktik uden at ligne en der skal til fest :)

Der er en af disse produkter som kommer i min næste "Through-my-eyes-box" giveaway. Kan du gætte hvadfor en? Og hvadfor en ville du helt vinde hvis det var? :)

Med alle de hits jeg har haft på min side, tror jeg det er modigt sagt, at jeg har en ordenligt giveaway klar efter allerede 10.000 hits. Så vi siger, at jeg har en ny giveaway hver 3. mrd. Det er 6 boxe i alt, med få produkter fra hver. Det skal jo også være sjovt at deltage :) Har allerede 2 ting til det næste giveaway!

UPDATE: Har skrevet kommentar til bedømmelse af nogle af produkterne :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...