onsdag den 24. juli 2013

Chicken, Ham & Cheddar Roll-Ups

Manden fandt denne opskrift, og så måtte vi jo prøve den :)

Det minder meget om cordon bleu, bortset fra at disse er paneret.

Jeg synes dog den manglede noget mere, så jeg lavede kartoffelbåde med skræl i ovn, bearnaise sauce og en salat til.
Retten er ikke voldsomt sund, men jeg synes den er meget lækker.
Kyllingefiletterne var pænt svære at rulle sammen, så vi måtte begge stå og hjælpe hinanden med at få kødsnor om, men så holdt de også formen da de var færdige.

Tager ca 30 min i ovn, så de stå for det meste og passer sig selv. Det samme gjorde kartoflerne. Men de skal dog laves i god tid, da de skal have min. 45 min.

Manden var dog lidt skuffet alligevel, de smagte ikke helt som han havde regnet med. Jeg synes dog de smagte ganske udemærket, og især med de gode nye kartofler til :)

Så manden ender nok med at give 3 ud af 5 hvor jeg vil give den 4 ud af 5 stjerner.

Opskriften finder du HER



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...