søndag den 7. juli 2013

Too Much Chocolate Cake

Så blev det endelig tid til en kageopskrift. 

Jeg vælger IKKE at skrive om retten ved navn "Grillede kyllinge-enchiladas med calabaticas", den blev simpelthen et flop, så gider jeg hverken spilde min eller jeres tid med.

I stedet tager vi hul på denne lækre chokoladekage.
Den har længe været i mine tanker, og den har fået meget god anmeldelser.

Den lever godt op til sit navn med at der er meget chokolade i, men jeg synes nu aldrig der kan være FOR meget chokolade i en kage :p

Jeg har længe haft en hjemmeside fremme der sælger "Devil's food cake mix", men har aldrig fået taget mig sammen til at bestille det hjem. 
Så faldt jeg tilfældigvis over den, den weekend jeg var i sommerhus med familien i nordjylland.
Superbest i lille Sæby, der havde de en lille reol med ting fra USA, der sprang den lige frem i hovedet på mig.
(manden var også mundlam over at se Heinz mayonnaise, som han har bestilt online i årtier).

Så nu skulle denne opskrift på sin prøve.

 Alle ingredienserne undtagen olie og vand (porren skal ikke bruges) endte med ikke at bruge det mørke chokolade 86%. 

 Alle ingredienserne rørt sammen

 De færdige kager.. yups, denne opskrift bød på SÅ meget kage :)

Værsgo!

Jeg må indrømme, at jeg ville ønske jeg havde købt pladechokolade og selv hakket det. Store, hårde chokoladestykker i kagen ville være fantastisk, det er som om chokoladestykkerne var blevet opslugt af kagen.
Ud over det smagte den fantastisk godt, men må være ærlig, den smager RET meget som Amo chokoladekagerne, og de koster knap så meget. 
Men Amo kagerne synes jeg også er pænt gode :)

Kagen er meget hurtigt at bikse sammen, og før man ved af det så står den i ovnen og bager.

Jeg har i hvertfald fået besked på arbejdet, at jeg IKKE må medbringe denne kage en gang til. Så skal alle samlet på slankekur pga. fedme :p

Jeg giver i hvertfald denne kage 4 ud af 5 stjerner

Opskriften finder du HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...