søndag den 13. april 2014

Det bedste, eller det dummeste, køb i år

Vi faldt over denne til medlemspris i Kvickly.
Manden var overbevist om at Silas skulle have den, for den var bare SÅ fed!
Jeg blev dog lidt mistænkelig da jeg så størrelsen på æsken, men manden forsikrede mig om, at der stod at det var fra 18 mrd til 5 år, så den kunne fint passe til Silas.

Da fik vi den hjem, og fik den samlet synes jeg dog ikke den virkede meget større.
Det viste sig også at han kun lige kan sidde på den, men det ser lidt sjovt ud... ud over den kører den 2 km i timen, så når vi går normalt, overhaler vi ham. :)

Til trods for det, har Silas været ude med den 4 gange i dag.
Det lyser ud af hans øjne at han ELSKER den!!! Simpelthen det bedste i verden, og så er der bliklys med lyd og det hele, og den kører selv!!

Amen.. så det kan både være det bedste, og det dummeste køb vi har lavet. Men er sikker på den nok skal bliver brugt :)

 I gang med at blive samlet

 
 Silas venter MEGET utålmodigt

 
 Ude at køre

 
 Ser PÆNT lille ud når han står sådan der, haha!

Men den passer nu okay når han sidder på den :)



Silas snakker om hvad han tror det bliver til


Her kører han så. TRO mig vi var FLADE af grin over hastigheden. Silas mener selv at den kører dejligt stille, så han nyder udsigten mens han kører :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...