søndag den 13. april 2014

Kreation 23# Opbevaringstaske til børn til bilen

Så er det slut med beskidte fødder på ryggen af min stol i bilen! :)

Nu har jeg syet denne opbevaringstaske af slidstærkt tyndt denim på bagsiden, og tykt uldstof på fronten. Ud over det, har jeg syet lommer med dyremotiver, så den også er lidt underholdende at se på.
Lommerne er syet på med dobbeltnål, og er syet dobbelt med dyremotiv foran,  og med det hvide denim indeni.
Kanten og den ene lomme er af babyfløjl, for lidt kontrastfarve til de andre.
Der er plads til lidt legetøj på de længere køreture, og den er testet, og passer perfekt i bilen. 
Jeg har syet den øverste strop fast med almindeligt ligesøm på midten. På den måde er den til at sprætte op og justere, hvis vi får en anden bil engang. 
Derudover er nederste strop syet i elastik, så den er til at tilpasse efter behov. Begge stropper er syet sammen med velcro i begge ender.

Den er lidt skæv hist og her, men har også syet med mange lag, og er ofte for doven til at sprætte op igen, så syer bare ovenpå :P

Mønstret er fundet i et af de ældre Ingelise-blade nr. 3 fra 1998.
Deres version ser sådan her ud:

Her er min version :)
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...