tirsdag den 2. december 2014

2. December: Milepæl

I dag nåede jeg en milepæn. Nemlig 20 ugers pælen i min graviditet.
I torsdags var vi til misdannelsesscanning, og lille Lucas vokser præcis om han skal, der var absolut intet at sætte fingeren på. Så det er bare skønt ikke at skulle være bekymret og bare nyde de små kærligheds spark han dagligt sender mig.
Lucas er meget sødere ved mig end Silas var. Puha.. jeg var ALLE symptomer igennem, opkast, halsbrand, sure opstød.. ALT.. med Lucas er det bare.. ingenting.. Well.. bækkensmerterne er der og slemme plukveer, men det er ikke noget man mærker til, så længe jeg tager det stille og roligt herhjemme og jævnligt ligger mig ned for at hvile mig.

Her er et lille billede af den smukke fidus. Glæder mig til at se ham til april, og underligt at dette er det sidste billede vi har før vi får ham at se :)


Silas var flad af grin da han vågnede her til morgen. Nissen havde nemlig valgt at gemme sig oppe i hans piratskib. Så han var en "Piratnissejulemand" som Silas så pænt udtalte det :)

 Nissen efterlod endnu engang gaver. 2 stk chokolade og en lille tegneblok. Den måtte han strakt igang med at tegne i!

Dejligt at vi har stille og roligt morgener, så der er tid til at nyde de nye gaver :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...