onsdag den 3. december 2014

3 December: Første julegevinst

Jeg er altid en af dem, der hvert år tilmelder mig over 20 forskellige online julekalendere i håb om at vinde bare ET ELLER ANDET!

Sidste år vandt jeg INTET, til min store skuffelse.

Men.. nu allerede her kun d 3. december, kan jeg nu prise mig lykkelig med min første gevinst.
Suzuki på facebook afholder nemlig pakkeleg, og allerede efter første runde, kunne jeg tage imod min første gevinst, som er et USB-stick!
Ikke det helt store, men dejligt at vinde noget, især når det altid er manden der vinder et eller andet.. også selvom det måske er useless ting som en cola eller en pakke kiks.

Jeg kæmper videre om at få skrabet en masse præmier ind inden jul :p



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...