onsdag den 15. juli 2015

3 mdr og gode nyheder

3 måneder, det er hvad lille Lucas blev i går. :)
Tiden går simpelthen aaalt for stærkt!
Jeg nyder dog tiden jeg har med ham i fulde drag. 
Hvad det lige er jeg har af gode nyheder, så står vi simpelthen og skal flytte her til D 1.
Vi fik for noget tid siden tilbudt et større rækkehus med ekstra værelse, og vi slog straks til. Der er ikke så meget plads her, så vi nyder rigtigt meget at kunne få mere plads. Det betyder også, at ungerne kommer til at dele værelse, så Thomas og jeg kan få et kontor/syrum. Så bliver der meget mere plads i stuen, og jeg håber på at jeg derved kan få plads til fotostudiet der, så min nabos stue ikke skal invaderes hver gang :)
Det giver os også en chance for at få ryddet ud i gemmerne, og optimere møbleringen. Det betyder også ledninger osv bliver gemt væk, og håber derved på, at få et hjem vi kan blive rigtigt tilfredse med :)

Min familie tog hjem til Norge igen i går, men inden da fik jeg lige et par sidste billeder af dem. kommer til at savne dem til vi ses igen :)

 Lucas og min mors kæreste Ørn

 Her med min mor og lillesøster også



Og lilleprinsen der hygger på fars skulder :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...