søndag den 12. juli 2015

Barnedåb

I dag fik Lucas sit navn!
Vi havde bestilt lækkert pølsebord og der var mere end rigeligt, så jeg tror vidst vi ender med lidt til fryseren :)

Det var rigtigt hyggeligt, og Lucas var super eksemplarisk i kirken. Han sad vågen det meste af tiden, men da præsten begyndte talen så faldt han straks i søvn.
Silas var ligeså, han endte med at tegne 3 stk papir sønder og sammen, og komme lidt på tøjet også. Men han sad pænt igennem det hele.
Lucas endte også med at sove 2½ time da vi kom tilbage til gildesallen, hvor vi hyggede med mad og gaver.
Vi fik nogle rigtigt dejlige gaver, og en masse gavekort, så nu skal vi ud og shoppe babyalarm og måske også lidt legetøj til den bette.

Her er lidt billeder fra den hyggelige dag.

Fint dækket bord, som min mor har været super god til at dække flot op trods meget få midler :)

Fik hjælper på til at anrette maden, og det havde hun gjort rigtigt godt

Thomas med min bror og far

Ja, man har kun det sjov man selv laver :)

Silas' fætter Maddox får tegnet lidt

Silas og Alexander fik også leget lidt med legetøj

Min søster Lea lavede fine armbånd

Far og søn, og onkel Ole i baggrunden.. tsk tsk

Her er jeg, er dejligt selv at være på billeder også :)

De fine gaver til Lucas

 Silas leger med morfar

Fætter Maddox med hans mor

 Det mest komiske billede i lang tid!

 Det lækre dessertbord

  I kirken, her samlet med faddere og gudmor som er min veninde Lena

Happy familiy!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...