mandag den 1. oktober 2018

En video fra vores weekend

I weekenden har vi været kreative.
Det var den første weekend sammen som familie i 6 uger, da manden og jeg har arbejdet på skift af hinanden det sidste lange stykke tid.
Det skulle udnyttes til det sidste med ungerne.

Tucanboxene blev trukket frem igen, Silas er nu alligevel med på, at det bliver den box han også vil modtage. Han er faldet pladask for opgavehæftet, og at temaerne alligevel godt kan være andet end blomster osv.

Ud over det, fik Lucas og jeg malet sten, som er en sæt købt i Aldi til billige penge.
Vi har også købt drager til ungerne, og vejret var lige til det.
Dragerne er meget lettere at få op end da jeg var barn, aner ikke hvorfor. Det er lige før jeg nød det mere end ungerne, det er totalt nostalgi at flyve med sådan en igen.

Haven fik også en tur, både græs og hæk, så nu er haven pæn igen :)

Vi fik også ryddet ud i vores kontor, en masse for småt tøj er røget til genbrug, og min symaskine er gravet frem under en masse tøj som jeg ikke har fået repareret. Dette røg til stofgenbrug istedet. Nogle gange er det sundt at indse at man ikke når alt, og får smidt ud af de projekter der bare ligger og roder din hverdag til.

Imellem rodet fandt vi min fars massagestol frem. Det er en af de ting, man ikke kaster væk før man har prøvet den, og må sige, at den har fået fast plads på min systol nu, da den vil være RET god efter en lang dag på arbejde!
Tror Lucas giver mig ret, han var ikke til at få væk igen :)

Jeg har fortsat 3 fridag før arbejdet kalder igen, totalt luksus, og giver overskud til de 5 kurve med tøjvask der venter på at blive lagt sammen.
Det klarer jeg i sofaen med en god serie.
Man kan mærke stressniveauet falder, og det er godt for mig, min krop og min familie :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...