fredag den 28. december 2012

Min julegave fra manden

Lige før jul, faldt jeg endelig over den. Efter laang søgning på diverse brugtsalgs-sider, sælgere der sprang fra, allerede havde solgt, eller simpelhen var for uintelligente at handle med.
Ja, seriøst, havde en der mente JEG skulle finde ud af hvad porto kostede, som om jeg ANDEDE hvad hans gine målte eller vejede.. hvad sker det lige for det.

Men faldt endelig over en person, som var hurtigt at forhandle med, og manden hentede den i Herning dagen efter, og betalede for min gave :)
Så nu skal jeg simpelthen i gang med at sy, dog først efter alt det her juleræs er overstået.
Vi har fået så mange gaver der skal have plads i vores hjem, og vi får også gæster i morgen, så syning må lige vente lidt endnu. Men så håber jeg også snart, at have en ny kreation klar. 
Det er også ved at være længe siden :)

 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...