torsdag den 7. marts 2013

Småkagebager!

Jeg hentede Silas lidt tidligere i dagpleje i dag. Jeg havde nemlig planlagt, at vi skulle bage småkager.
Silas var så dygtig til at hjælpe mig sidst vi bagte, så det fik han lov til igen. Han var dog altid lige et skridt foran mig, og måtte stoppe ham hele tiden.

Mens jeg skar det sidste karamel ud, havde han allerede proppet karamel i en skål og hældt salt over... ja.. det var ikke helt sådan opskriften sagde det skulle gøres.
Ud over det, så hældte han sukker ud over hele gulvet/bordet, er imponerende så lidt han kunne ramme i skålen. Bedre gik det heldigvis med melet.

Man kan tydeligt se, at en 2-årig har været med til at lave dem, da de er lidt sjovt formet, men det er bare en del af charmen.

De er testet.. 2 gange, og de var lige gode begge gange :)

Opskriften med link kommer på søndag.

Her er lidt billeder fra i dag:

 Aftensmad her til aften. Skal siges, at Silas var færdig med sin kartoffelmos før jeg nåede at starte på min, så måtte dele lidt fra min tallerken. Sikke en appetit :)

 Silas er stadig lidt forslået, men han healer utroligt hurtigt :)

Vores lækre småkager, med bla. kakao, hakkede mandler og karamel :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...