tirsdag den 21. maj 2013

Kreation 17# V-hals t-shirt str 98

Så er det ved at være sommer, så jeg ville lige prøve dette mønster ud.
Det er fra det nyeste Ottobre blad, sommer 2013. Det er en af de mere lette mønstre, og en god måde at få brugt stofrester på.
Jeg har valgt en slags stof til front, en til bag og bund, og en til ærmerne og halsudskæring.
Her er billedet i bladet.

Jeg har eksperimenteret lidt med de forskellige søm på min symaskine, og lavede søm som på billedet (eller i hvertfald den der kom tættest på).
Sømmen har jeg brugt både ved ærmerne og samlingen på blusen foran. Ud over det har jeg brugt pyntsting i bunden som oplægningssøm. Det skulle være små stjerner :)
Alt stoffet er lavet af forskellige jersey/rib, det var ikke så svært at arbejde med :)


Her er det resultat jeg kom frem til:

 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...