mandag den 24. juni 2013

2013 Juni MyBeautyBox

Så blev det den tid på måneden igen. Tiden til at modtage lækkerier i overraskelsesbokse fyldt med skønhedsprodukter.

Denne gang er jeg også fuldt tilfreds med min boks, en mase nye ting, som jeg ikke har prøvet før.
Temaet var "Summer feeling".

Her er hvad denne boks indeholdte:

- Astor eyeliner pencil, i farven 085 cocoa, værdi 55 kr
- NYC Ultra lasting lipstick, i farven 435 tender blush, værdi 49,95
- Thights in a tin - tan glow, værdi 49,95
- Rimmel wake me up instant radiance, værdi 69,95

Her er to til at give ekstra farve her til sommer.
- Thights in a tin, er en mousse, der skulle give benene flot brun glød, meget bedre end selvbrunere.
- Rimmel wake me up, er en highlighter til huden, farven 002 radiant rose, bliver mest brugt som en cremet blush, glæder mig til at prøve :)

 
-  NYC læbestift, i en super fræk farve. Jeg elsker de forskellige toner af rød/brunlige farver af lipgloss jeg har fået gennem tiden, og denne læbestift har en flot mat lyserrød farve.
- Astor eyeliner, i en chokoladebrun farve, skulle være langtidsholdbar med en cremet konsistens.

Alt i alt en boks med samlet værdi af 224,85 kr.

Skal lige minde jer om, at jeg om en lille uge også modtager en boks fra Goodiebox. Når jeg har modtaget denne og lagt ting til side jeg ikke ønsker bruge, så kommer der en LÆKKER giveaway på spil til jer alle. Endnu en boks fyldt med lækkerier til selvforkælelse. Så glæd jer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...