søndag den 9. juni 2013

Deluxe Egg Rolls

Mit første forsøg på rigtige forårsruller. Med min "gris og ko" pakke fik jeg hakket kyllingekød, og det brugte jeg til denne opskrift.
Ud over det brugte jeg pak choy fra min første aarstidernes pakke.
Desværre havde jeg glemt at tage mit filodej op af fryseren, så det måtte tø op i mens jeg lavede maden. Den nåede ikke at tø helt op, så nogle stykker blev af flere lag end andre.
Jeg vil anbefale 2 lag, da 3 er for tykt, og 1 lag ikke er tykt nok så de går i stykker.

Fyldet smagte desværre ikke af særligt meget. Enten skal der lidt krydder i, ellers skal man tilsætte grøntsager der smager af mere. Det var i hvertfald mere konsistens end smag man stødte på her.

De mindede dog rigtigt meget om rigtige forårsruller, så folidejen er helt sikkert det jeg vil bruge igen.

Jeg giver denne ret 3 ud af 5 stjerner

Opskriften finder du HER

 
  
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...