mandag den 1. juli 2013

2013 Juni Goodiebox

Som noget nyt, har goodiebox valgt at hæve sin abonnementpris fra 119kr til 139kr.
Dette for at kunne leve op til kundernes forventninger til indholdet, samt omkostninger for afsendelse + andre småting.
Så jeg var da spændt på at se hvad 20 kr mere i måneden kunne gøre for denne box. Jeg må indrømme, at de 20 kr var lagt godt ud.
Her er hvad jeg har modtaget i min goodiebox:

 Den lækre box, står flot i solen :)

 Jeg fik ikke nogen indlægningsseddel med, så har fået den tilsendt med mail.
Der står ikke nogen titel på, men har ladet mig fortælle, at de vil forsøge at tage folk med tilbage til 1920'erne, Hollywood-style.

Prøve: ALTERNA CAVIAR REPAIR INSTANT RECOVERY SHAMPOO OG CONDITIONER, Fullsize værdi 399 kr
beskrivelse: The finishing touch i The Great Gatsby er de fantastiske, bølgede hårstyles, som smukt indrammer de kvindelige skuespillerinders sensuelle ansigter. Og ingen tvivl om, at looket stiller store krav til hårkvaliteten, hvorfor vi har udvalgt Alternas nye, delikate shampoo og conditioner med ekstrakt fra caviar, som både i kvalitet, ekstravagance og overdådighed passer perfekt til det meget populære hollywoodtema. Shampooen har en lækker, tyk konsistens og tilfører nyt liv til tørt og ødelagt hår, styrker håret og forebygger spaltede spidser. Conditioneren reparerer selv et alvorligt beskadiget hår, og efterlader det silkeblødt, glat og mere medgørligt. Produkterne beskytter håret mod fremtidige skader
og tilfører glans, og så har det en meget lækker, eksklusiv duft. Sensuelt. Overdådigt. Hollywood.

Fullsize: AVÈNE THERMAL SPRING WATER, værdi 34,50
Fullsize: RIMMEL LONDON LYCRA PRO NEGLELAK, i farven 400 Blue Vogue, værdi 59,95

Fullsize: GOSH WATERPROOF EYE SHADOW, farve love that copper, værdi 79,95
Fullsize: GOSH SOFT ‘N SHINE LIP BALM PERFECT, farve plum 34, værdi 89,95

Fullsize: GOSH MONO EYE SHADOW (RUSTY 02 OG LIGHT GREY 04), værdi 39,95 pr. øjenskygge.

En kasse med fullsize værdi af 345 kr, til en pris af 139. Det er sgu i orden. 
Super flot mørkeblå farve til neglelakken.
Hele 3 forskellige øjenskygger, hvoraf den ene er en stift man bruger til at påføre.
Lækker lipbalm i en lækker lysblomme farve.
Nogle prøver, og ikke mindst et mineral water hudplejeprodukt.

En del af disse ting er allerede røget ned i min make-up taske.
Men nogle af dem kan I være så heldig at vinde. 
Jeg har nu samlet en hel kasse med produkter, hvad der er i kassen finder I ud af i morgen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...