fredag den 25. oktober 2013

Halloweenfest

Forrige weekend var jeg til Halloweenfest ved min bedste veninde Lena.
Hun havde inviteret to piger som vi tidligere har været samlet med. Det er bare noget over de fester hvor der ikke er overdreven mange mennesker. Mere intimt, og personligt synes jeg det er meget mere hyggeligt :)

Her er lidt billeder fra vores (u)hyggelige aften :)

 Her er alle tøserne samlet til det første spil. Lena, Poppins (Cat aka Catharina) og Sofie

 Næste spil vækker mange minder frem. Kan I huske det spil? :) 

 Stor koncentration

 Jeg vandt første runde :)

 Lenas kat Felix hyggede sig også

 
 Så bliver der skabt (u)hygge.

 
 
 
 
 
 
 Drinks :)

 Sofie mente ikke jeg kunne tage gode billeder af hende. Dette er det første ud af mange :)

 Jeg er en fræk heks

 Lena er også en lækker heks :)

 Poppins :)

 Lena røre i den store heksegryde

 
 Så er der serveret

 Lækker aftensmad

 Og dessert med is, og mine hjemmelavede kager

 Der skal også lige vaskes op :)

 Så skal der synges og senere blev der også danset :)

 
 BAM! Gode billede nr. 2

 Lækre sokker Sofie :D

 Næste spil!

 Billede 3!

 Uuuuuuuhyggeligt!

 Billede 4!

Og lidt edderkopper/fluer for at slutte aftenen af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...