onsdag den 6. november 2013

2013 Oktober Goodiebox

Pga. sygdom de sidste par dage, er det først nu jeg får overskud til at tage hul på denne mrds. goodiebox.

Af hvad jeg kan høre, er der rigtigt mange der er tilfredse med denne box. Jeg er ikke VILD, vild med den, men der er da noget brugbart i den.

Månedens titel var "Efterårets uundværlige dullergrej".

Her er hvad denne box indeholdte:

 Boxen denne måned indeholder 6 produkter

 Matas ekspres neglelakfjerner, værdi 49,95
Jeg er rent faktisk begyndt at gå lidt med neglelak nu, men ser lige om jeg kan få det med i et indlæg senere. I hvert fald var jeg på vej ud for at købe en neglelakfjerner, det vidste goodiebox åbenbart, så 1000 tak for det ;)
Det er en lidt anderledes neglelakfjerner, hvor der er en svamp nede i bøtten. Der skal man stikke sin finger ned, og dreje rundt i hullet i svampen, og efter max 30 sek, er neglelakken helt fri for neglelak.
Jeg har prøvet den, og det er ganske effektivt :)

 Appeal4 neglelak, værdi 79,-
Endnu en neglelak til samlingen. Denne med farven "31 pansy purple". Den ligner lidt en neglelak jeg har i forvejen, men den var ikke så holdbar, så håber denne er bedre.

 Rimmel London stay matte liquid mousse foundation, fullsize værdi 69,95
En foundation der ikke ligger sig som en maske, men som i stedet fugter rigtigt godt samtidigt med at den er mat. Blendes godt ind i huden, og giver et flot jævt og matteret finish.

Flora garden by Gucci, gergious gardenia EDT, fullsize værdi 455 kr
En duftprøve fra Gucci, som altid er til den meget dyrer side. Jeg har lige afsluttet cremen der har indholdt samme duft, og må indrømme at den er super god. Meget mild, og alligevel så overvældende kraftig i duften, at man dufter til sig selv en ekstra gang når man kan komme til det. 

 Gosh special quattro eyeshadow palette, værdi 129,95
En rigtigt fin øjenskygge palette fra Gosh. Desværre var en af øjenskyggerne gået i stykker, men efter at have skrevet til dem, er der nu en ny en på vej til mig.
Jeg skal lige vende mig lidt til dem, de er nemlig ikke så kraftige i farven. Der skal i hvert fald 2-3 påføringer til, før end at jeg får det ønskede resultat. Men øjenskyggerne er milde i farven, så er god til at opnå et meget naturligt look.

Gosh cheecks n' lips, værdi 89,95
Endnu et produkt fra Gosh. En blushcreme som kan bruges både til kinderne og læberne.
Meningen med produktet er, at genskabe ansigtets fornemmelse af sommerglød. Det kan let påføres på både kinder og læber med en finger, da konsistensen er cremet, og let af blende ud til man opnår det resultat man ønsker.

En meget all around pakke i denne måned, som indeholder en fullsize værdi af ca 350 kr. Med 4 fullsize produkter.

Skulle du ønske dig at blive medlem. Så hop ind på goodiebox' hjemmeside HER, og tilmeld dig for blot 139 kr i mrd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...