fredag den 22. november 2013

Catherine's Spicy Chicken Soup

Så kom der en kyllingesuppe på menuen.
Der er mange ingredienser i, men det meste af det er krydderier som salt, peber, tørret persille, hvidløgspulver og chili pulver.
Ellers er der grøntsager som løg, hvidløg, hakkede tomater, majs, og bønner.

Det tager ca 45 min at lave, ca 30 min af tiden passer den sig selv under låg.
Jeg lavede det hele på min elskede sauterpande, som har et fint låg til.

Manden var endnu engang ikke så vild med bønnerne, man kan synes de tilhørende tortillas redde det hele. Jeg synes dog ikke de passede så godt ind, da retten er meget tung med ingredienser (på trods af at det er en suppe), og derfor bliver det hurtigt meget tørt i munden.
Den havde en smule eftersmag af at være stærk, sådan at jeg synes det var tilpas, hvor manden altid kan klare når det er lidts stærkere :)
Fordi der er kyllingebouillon i har den en meget kraftfuld smag, og det er det det gør at den får den karakter den har fået.

Den indeholder 473 kcal pr. pers.

Den får 3 ud af 5 stjerner, da smagen var ganske udmærket.

Opskriften finder du HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...